divendres, 9 de març del 2012

A L'ESCOLA FEM TEATRE

L'expressió teatral consisteix sobretot en un treball d'equip.
T'has d'expressar verbalment i corporalment, això t'ajuda a superar la vergonya.

Fer teatre requereix una bona disciplina, cal conèixer i cal aprendre's el guió. Aquesta disciplina també consisteix en estar atent a les orientacions de la mestra. Però..., no tot és disciplina, també t'has de divertir i has de gaudir del moment.

Quan estàs damunt l'escenari et pots permetre improvisar, pots endinsar-te en el personatge, és a dir pots representar personalitats diferents a la teva.

Aquí us deixem alguns pensaments i opinions d'alguns joves actors i actrius de 6è.

La Natàlia, una noia amb caràcter teatral diu:
- M'agrada el treball en equip i m'agrada no ser la mateixa de sempre.



En Pau, un altre brillant actor diu:
- M'agrada que les persones que treballen amb mi s'impliquin.



L'Òscar, un noi amb experiència teatral diu:
- No tinc vergonya i m'ho passo molt bé.



L'Elisabet, una noia que porta dos anys fent teatre diu:
- Em sento satisfeta quan acaba l'obra. Estic orgullosa de mi mateixa.



La Maria, des del seu darrer paper "d'àvia feixuga i cruixida" diu:
- M'agrada que el públic no em reconegui.



El Marc, un noi a qui també agrada molt la interpretació i la representació diu:
- Per fi, aquest curs he aconseguit superar la vergonya.


Esperem que els nens i nenes de l'escola s'animin a "tastar" aquesta formidable i divertida experiència.

Pau, Natàlia, Elisabet, Maria, Òscar i Marc
Alumnes de 6è